Skip to content

Nu bestämmer svenska folket

september 19, 2010

Nu beger jag mig snart till min vallokal i Traryd för att rösta. Jag hoppas att du, om du inte redan röstat också kommer att göra det. Vi står verkligen inför ett vägval nu. Antingen går vi tillbaka till de bidrags och förbudssamhälle vi hade innan eller så fortsätter vi satsa på företagande och jobb samtidigt som vi verkligen får till stånd ett grönare sverige och inte bara står och gormar om vilka fina mål vi har.

Jag röstar idag på Centerpartiet, alliansens gröna och företagsamma röst, för jag vill ha ett grönt sverige med fler företag och jobb. Men vad än du må välja i ditt val är min uppmaning till dig i dag:

Gå och Rösta!

No comments yet

Kommentera

