Skip to content

Tack för förtroendet!

mars 7, 2010

Nu har det varit nomineringsstämma för Centerpartiet i Kronobergs län, men också tidigare i veckan har det varit nomineringsstämma i Markaryds kommun. På valsedeln till Markaryds kommun har jag fått äran att vara andranamn på listan och på riksdagslistan har jag fått förtroendet att stå på plats fem.

Jag känner mig mycket hedrad att ha fått förtroende att stå så högt på dessa listor och jag ska göra mitt yttersta för att Centerpartiet ska göra ett bra val! För Sverige behöver ett starkt Centerparti!

Tack så mycket!

Bland annat SMP och imarkaryd.com har uppmärksammat detta!

No comments yet

Kommentera

